Logodesign

Unikke logoer er er nødvendig for enhver virksomhed bedst præsentation. Logoet fungerer som virksomhedens ansigt udadtil og skal derfor afspejle kvaliteten af virksomhedens produkter eller ydelser. Det perfekte logo danner fundamentet for et sammenhængende grafisk udtryk, der går igen på brevlinjen, websitet, i brochurer og alt andet materiale, der profilerer virksomheden overfor kunder og samarbejdspartnere.

Det er vigtigt, at virksomhedens logo afspejler samtiden og henvender sig til dine kunder i et nutidigt formsprog, som de kan forholde sig til.

Hos KATAPULT reklame brænder vi for at få skabt den perfekte identitet ud fra følgende grundelementer:
logo design, farvevalg og valg af skrifttyper.

Vores råd angående logo design:

  • Find en kompetent leverandør, der har knowhow om logo design. Der er mange leverandører på markedet, der kan levere til et par hundrede kunder; men ganske ofte hænger pris og produkt sammen, så her får du godt nok leveret et logo, men et logo uden fordybelse og indsigt i din forretning.
  • Det er en god idé at overveje om dit logo også skal fremstå som et *ikon, eller om det skal være rent typografisk, eller være lavet med en særlig, og for din virksomhed, passende skrifttype.
  • Undersøg eventuelt, hvad dine konkurrenter gør, og gør det bedre!

* Også kendt som bomærke, som er en variant af logoet uden brug af tekst.
Fra wikipidia:
Inden for moderne grafisk design og branding benyttes bomærke også som betegnelse for den billed- og symbolmæssige del af et logo. Bomærke og navnetræk (navn skrevet med en bestemt skrift) udgør således tilsammen, og i en nærmere defineret indbyrdes opsætning, et logo.

Med KATAPULT reklame vil du opleve en tæt kontakt gennem hele processen. Vi fordyber os i din virksomhed, får en god indsigt i de svagheder, styrker og muligheder der er i markedet. Det giver os mulighed for at give dig en løsning, som du kan identificere dig med – i de kommende løsninger.



Klik her,
  og start en dialog til at få skabt det perfekte logo …


 

Har dit logo nogle år på bagen, kan det derfor være en god ide at redesigne det, så det fortsat er i tråd med tidens trend. Når et logo redesignes, tager KATAPULT reklame udgangspunkt i det eksisterende logos udtryk, giver det kant og sikrer, at det afspejler virksomhedens nuværende identitet. Se eksempler her

 

Skriv en besked

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.