Logodesign, KATAPULT

Protectos A/S efterspurgte en Identitetspakke, der inkluderer logo, brevlinje og website

Protectos A/S leverer effektive og langtidsholdbare løsninger indenfor imprægnering, renovering og rensning af alle former for facader – på private boliger, offentlige bygninger og udlejnings- og erhvervsejendomme.

Første led i processen var at designe et logo, der afspejlede virksomhedens branche og forretningsområde, og som med sit udtryk henvender sig direkte til virksomhedens målgruppe.

Da logoet var på plads, var næste led i processen brevlinje og website.

Når jeg laver et website, udarbejder jeg først et grafisk udtryk.
Når designet er blevet godkendt, skal kunden tage stilling til hvilken type website de ønsker.
Afhængig af hvad kundens behov er, kan man vælge en standard løsning, en cms-løsning.

I Protectos’ tilfælde blev der lavet en cms-løsning, da kunden havde et ønske om selv at kunne opdatere og vedligeholde sitet.
Der er også flere fordele ved dette valg, blandt andet er det lidt nemmere at lave søgemaskineoptimering, og implementering af diverse gallerier og andre features er også noget nemmere end ved en standard løsning.

Til Protectos blev der efter færdiglavet website og brochurer, lavet en pressemeddelelse for at få budskabet bragt ud omkring opstart af det nye firma.

Project deliverables

Relationsskabelse gennem form og funktionalitet
Ved at klikke på "Accepter alle cookies" accepterer du lagring af cookies på din enhed for at forbedre webstedsnavigation, analysere webstedsbrug og hjælpe med vores markedsføringsindsats.