Tryksager hører stadig blandt de bedste markedsføringsværktøjer.

Med tryksager øger du chancen for at folk husker din virksomhed. I en tid hvor vi på sociale medier bombarderes med utallige reklamebannere og pop-ups, er tryksager mere personlige. Med tryksager bliver folk ikke forstyrret, som de gør digitalt.  

Samtidig får din målgruppe mulighed for at røre din ved dine tryksager, hvilket betyder, at der er større chance for at virksomheden bliver husket. Man kan appellere til sanserne gennem sit valg af materialer. Alt fra kvalitets papir til efterbehandlinger som partiel lak, udstansning og kachering tager dine tryksager til et højre niveau.

Tryksager har efter min mening fået en genfødsel i den digitale tidsalder, hvor det ofte handler om at skabe intelligente koblinger mellem de klassiske tryksager og alle de digitale muligheder. 

Tryksager står aldrig alene, men fungerer i et samspil – og fundamentet skal være i orden med valg af rette papirkvaliteter, trykteknikker og distributionskanaler.